De lijst der 59 dingen

|B| De Boon in de Tuin
Ben weer eens wat tegengekomen and I like it! Het is een lijst met 59 dingen die je gedaan kan hebben in je leven. Er staat een streep door de dingen die ik al eens gedaan heb (40 stuks).

59 dingen #tag

  • 1.Je eigen blog gestart. (het bewijs lees je nu)
  • 2.Onder de sterren geslapen. (tijdens een fietsvakantie)
  • 3.In een band gespeeld. (trompet in o.a. een bigband)
  • 4.Naar Hawaii geweest. (de post daarover lees je hier)
  • 5.Een meteorietenregen bekeken. (geprobeerd, maar niks gezien, half streepje)
  • 6.Meer geld dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven. (nog niet, eerst meer verdienen)
  • 7.Naar Disneyland geweest. (geen zin in)
  • 8.Een berg beklommen. (o.a. Oostenrijk, Zwitserland)
  • 9.Een sprinkhaan gevangen. (in 1986)
  • 10.Een solo gezongen. (kan ik me niet meer bewust herinneren)
  • 11.Bungee gesprongen. (durf ik niet)
  • 12.Naar Parijs geweest. (in 1995)
  • 13.Naar een onweersstorm gekeken. (ontelbare keren)
  • 14.Jezelf vanaf nul een kunst aangeleerd. (de kunst van het nietsdoen)
  • 15.Een dier geadopteerd uit het asiel. (nope, lijkt me niks)
  • 16.Voedselvergiftiging gehad. (de pot heeft het geweten)
  • 17.Bovenop het Vrijheidsbeeld geweest. (kun je daar bovenop dan?)
  • 18.Je eigen groenten of fruit geteeld. (ik doe niks anders)
  • 19.De Mona Lisa gezien. (op internet)
  • 20.Geslapen in een internationale trein. (tijdens een fietsvakantie)
  • 21.Een kussengevecht gehad. (het kussen verloor)
  • 22.Gelift. (verticaal wel, horizontaal nog niet)
  • 23.Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was. (wie niet?)
  • 24.Een iglo gebouwd. (geprobeerd)
  • 25.Een lammetje vastgehouden. (ja toen ie als lihanboutje uit de frituur kwam)
  • 26.Ge-skinnydipt. (verder geen details)
  • 27.Een marathon gelopen. (ga ik ook nooit doen)
  • 28.In een gondel gevaren in Venetië. (moet er echt nog eens naar toe)
  • 29.Een totale eclips gezien. (door een CD'tje gezien)
  • 30.Een zonsopgang of ondergang bekeken. (beiden meerdere malen)
  • 31.Een homerun geslagen. (wil ik zeker nog eens doen)
  • 32.Op een cruise geweest. (soort van)
  • 33.Een waterval in het echt gezien. (meer dan twee handen kunnen tellen)
  • 34.De geboorteplaats van je voorouders bezocht. (check, ze waren er niet meer)
  • 35.Een Amish gemeente gezien. (geen behoefte aan)
  • 36.Jezelf een nieuwe taal geleerd. (leuk idee)
  • 37.Genoeg geld gehad en tevreden zijn. (allang bereikt)
  • 38.De toren van Pisa gezien. (op internet vind ik voldoende, ding staat toch schuin)
  • 39.Rots klimmen. (ik had er een rotsvast vertrouwen in)
  • 40.Aerosmith gezien. (in Goffertpark, Nijmegen)
  • 41.Karaoke gezongen. (na een krat bier)
  • 42.Een geiser zien uitbarsten. (nope)
  • 43.Voor een vreemdeling een maaltijd betaald. (ga ik binnenkort maar eens doen)
  • 44.Afrika bezocht. (wie weet ooit)
  • 45.Op het strand gewandeld in maanlicht. (laatst nog op Hawaii)
  • 46.Met een ambulance vervoerd. (meegereden telt ook, toch?)
  • 47.Een portret laten schilderen van jezelf. (potloodtekening)
  • 48.Diepzee gevist. (staat nog op de lijst)
  • 49.Iets kwijt geraakt op straat. (weet ik niet, maar ik was het wel kwijt)
  • 50.Op de top van de Eiffel Toren geweest. (wel d'r onder gestaan)
  • 51.Gedoken of gesnorkeld. (laatst nog op Hawaii)
  • 52.In de regen gezoend. (moet ook gebeuren)
  • 53.In de modder gespeeld. (ben net een varken)
  • 54.Bij een drive-in bioscoop geweest. (wil ik nog wel en dan in een Ford Mustang Shelby GT)
  • 55.In een film gespeeld. (moet nog gecast worden)
  • 56.Bloemen gekregen zonder reden. (weet alleen niet meer waarom)
  • 57.Vechtsport les gevolgd. (ooit in 1994 iets van Jin-jitsu)
  • 58.Een auto gekocht. (meerdere)
  • 59.Een tattoo hebben. (nee, wel littekens)

En welke kan jij afstrepen? Ben benieuwd!

Neem hem over en vul hem voor jezelf in. Ik lees graag jouw lijstje bij jou op je blog. Heb je nog een toffe aanvulling? Laat maar weten!

Deel met je vrienden